Nerezová ocel, kyselinovzdorná ocel, žáruvzdorná ocel

k pokladně celkem: 0,00 Kč
FAQ – jak nakupovat?

Otázky a odpovědi

Představujeme odpovědi na nejčastější otázky našich zákazníků týkajících se nákupů v e-shopu STAINLESS EUROPE:
1. Jaké jsou dostupné formy dopravy?

Naše výrobky dodáváme zákazníkům prostřednictvím kurýrních společností. Existuje také možnost dopravy mimo hranice Polska, do zemí Evropské unie. Navíc je možná doprava mimo Evropskou unii po dohodnutí nákladů na dopravu.

2. Jaký je čas realizace objednávky a doručení zásilky?

Lhůta realizace objednávky se počítá od okamžiku pozitivní autorizace transakce platebními systémy.
Lhůta realizace objednávky představuje 3 pracovní dny po připsání platby od kupujícího.

3. Jaké jsou náklady na dopravu?

Zákazník je seznámen s celkovými náklady na dopravu objednávky po přidání výrobků do košíku, zadání nezbytných údajů a výběru země dodání. V rekapitulaci je viditelná hodnota k úhradě. Koncová částka k úhradě závisí na hmotnosti zásilky. 

4. Jaké jsou dostupné formy plateb?

V našem e-shopu jsou platby obsluhovány systémem online plateb Dotpay, Przelewy24 a Paypal.

5. Je možný osobní odběr zboží?

Ano, existuje možnost přímého odběru ze skladu ve Warszowicích po obdržení informace, že je objednávka připravena k odběru.

6. Co je slevový kupón a jak ho lze uplatnit?

Slevový kupón opravňuje k obdržení slevy na další nákup realizovaný prostřednictvím našeho e-shopu. Uplatnění kupónu je možné při dalším nákupu. Držitel kupónu ho zadá v „Košíku“, do pole speciálně označeného „Kód kupónu“, a systém vypočítá slevu.

7. Je možné zrušit chybnou objednávku?

Existuje možnost zrušení chybné objednávky, za tímto účelem žádáme o odeslání zprávy na e-mailovou adresu: shop@stainlesseurope.com, do předmětu napište: „Zrušení objednávky“ a číslo objednávky. Informace o zrušení musí být odeslána do 1 hodiny od okamžiku obdržení potvrzení podání objednávky na e-mailovou adresu zákazníka.

8. Je možná změna objednávky?

Objednávku nelze změnit. Pro tento účel žádáme o zrušení chybné objednávky (viz bod 7) a provedení nové objednávky.

9. Dodané zboží je v rozporu s objednávkou, co může v takové situaci dělat?

V takové situaci žádáme o podání reklamace. V případě nahlášení záručních nároků a rozporu zboží se smlouvou je nutné zakoupené zboží odeslat na doručovací adresu společně s dokladem o nákupu a popisem reklamace. Reklamace může být zákazníkem podána konkrétně: písemně na adresu:

E-shop Stainless Europe, ul. Boryńska 4, 44-240 Żory, s poznámkou: REKLAMACE E-SHOP
Doporučuje se, aby Zákazník v popisu reklamace uvedl:
1. Informace a okolnosti týkající se předmětu reklamace, především druhu vady;
2. Požadavek uvedení výrobku do stavu shodného s kupní smlouvou nebo prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy;
3. Kontaktní údaje osoby podávající reklamaci – usnadní to a urychlí posouzení reklamace prodávajícím.

10. Lze zboží vrátit?

Zákazník, který je spotřebitel, má nárok odstoupit od smlouvy ve věci objednávky na dálku bez uvedení příčiny, ve lhůtě 14 dnů ode dne, kdy bylo zboží doručeno zákazníkovi. Přijímáme jen nepoužívané zboží a bez jakéhokoliv poškození. Vrácení nepodléhá zboží prodávané na individuální objednávku a neprefabrikované zboží. Individuálnost spočívá v nákupu zboží z e-shopu s jinou technickou specifikací, než je uvedeno na listu výrobku.

11. Jak vypadá proces reklamace?

Podrobné informace jsou dostupné zde

 

 
nahoru
Sklep jest w trybie podglądu
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper Premium